FAQ
Welke betaalmethoden zijn er?
Bij O’Bliss heb je keuze uit verschillende betaalmethoden, namelijk:
- Online bankieren: Bancontact
- Creditcard : VISA, Master Card
- IDeal
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden momenteel enkel naar België en Nederland.
Wat zijn de levertijden?
De verzending van jouw pakket gebeurt telkens op maandag, woensdag en vrijdag -12 uur. Zo verzenden we binnen de 24-48 uur na bestelling. Indien dit een feestdag is dan communiceren we via onze social media de andere verzenddag.
Bij speciale gelegenheden/feestdagen verzenden wij de week vooraf elke dag (bv moederdag, feestperiode,...).
Onze pakketdienst levert dit dan jou normaal de dag nadien.
Tijdens de feestdagen en de soldenperiode kan dit iets langer duren.
Je krijgt steeds een track & trace code zodat je exact weet wanneer jouw pakket zal geleverd worden.
Bij vragen of problemen, stuur gerust een mailtje naar info@obliss.be of gebruik het contactformulier of stuur me een berichtje via messenger/Instagram en dan kijk ik het even voor je na!
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen 4,95€.
Bedraagt je bestelling meer dan 50€? Yay! Dan zijn de verzendkosten gratis!
Kan ik een artikel retourneren?
VOORWAARDEN
- De items moeten in nieuwstaat zijn, d.w.z. ongebruikt en onbeschadigd, en moeten worden teruggestuurd in de originele verpakking met de originele extraatjes (dus ook de plastic zakken, labels, beschermingsmateriaal en/of dozen) nog steeds bevestigd.
- Artikel die werden geleverd in een doos moeten geretourneerd worden in de onbeschadigde doos.
- Producten met gebruiksporten (vlekken, parfumgeur, krassen, ....) worden niet aanvaard.
- Solden artikels kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Dit is van toepassing op alle producten gekocht met een korting / speciale prijs gedurende een bepaalde (solden) periode.
- Je bent zelf verantwoordelijk voor het degelijk opnieuw verpakken van de goederen. Goederen die terug gebroken bij ons toekomen kunnen wij niet aanvaarden. Er zal dan ook geen terugbetaling plaats vinden
- Artikels moeten binnen de 14 dagen aangemeld en verzonden zijn naar ons voor er een terugbetaling kan plaatsvinden. De 14 dagen gaan in vanaf wanneer het pakket bij jou is aangekomen of vanaf het moment dat jouw bestelling klaar staat in het afhaalpunt van Bpost of in ons eigen afhaalpunt.
Hoe ga je te werk?
STAP 1
Laat me binnen de 14 kalenderdagen weten dat je je bestelling (of een deel ervan) wil terugsturen door me een mailtje te sturen op info@obliss.be
STAP 2
Kies de postdienst van jouw keuze. Zorg ervoor dat alle items, in de originele verpakkingen en met alle originele etiketten nog bevestigd, goed en stevig verpakt zijn. Voeg het retourformulier toe, wat je via mail ontvangen hebt van mij. Stuur het pakket op naar mij:
O’Bliss
Sint Jobstraat 262
9300 Aalst
België
STAP 3
De terugbetaling zal gebeuren binnen de 14 kalenderdagen nadat ik jouw pakket heb ontvangen. Een terugbetaling zal enkel plaatsvinden als het artikel onbeschadigd geleverd bij ons terug komt.
2. RUILEN
Wil het product ruilen voor een ander product dan moet je een nieuwe bestelling plaatsen. Het item wat niet goed is, stuur je dan terug volgens bovenstaande procedure.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Ja, dat kan, enkel en alleen in het geval ik je bestelling nog niet heb verstuurd. Zodra jouw bestelling is verstuurd, is het niet meer mogelijk deze te annuleren of te veranderen. Wil je iets wijzigen of annuleren? Mail dan naar info@obliss.be
Na ontvangst van jouw bestelling, is het uiteraard wel mogelijk om jouw artikel(en) te ruilen (zie onder “Kan ik mijn bestelling retourneren?)
Wat als ik niet thuis ben als de koerier langskomt?
De koerier komt 1 keer langs met jouw pakket.
Indien er niemand thuis was, zal de koerier jouw pakket dezelfde dag afleveren bij een afhaalpunt bij jou in de buurt. Dit is afhankelijk van jouw voorkeuren bij BPost. Hier kan je vervolgens jouw pakket ophalen wanneer jij dat wil (wel binnen 10 dagen). Bpost heeft meer dan 2300 afhaalpunten in België.
Ook zal er een briefje voor jou achtergelaten worden in je brievenbus met alle relevante informatie over jouw pakket en krijg je hierover een mailtje. Je kan de status of locatie van jouw pakket ook steeds terugvinden in de track & trace link die je van ons opgestuurd kreeg.
Haal jouw pakketje wel op voor de deadline. Indien het terugkeert naar ons, sta jij in voor de verzendkosten en retourkosten volgens onze algemene voorwaarden.
Als je een vraag of bezorgdheid hebt over je levering, neem dan contact op en stuur een mailtje naar info@obliss.be of gebruik het contactformulier of stuur me een berichtje via messenger/Instagram.
Kan ik mijn pakket laten leveren in een afhaalpunt?
Ja hoor, dit kan zeker. Dit kan je gewoon kiezen bij het afrekenen.
De kosten hiervoor bedragen 4,95€. Bestel je meer dan 50€? Dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Haal jouw pakketje wel op voor de deadline. Indien het terugkeert naar ons, sta jij in voor de verzendkosten en retourkosten volgens onze algemene voorwaarden. Dit proberen wij steeds binnen de 14 dagen na ontvangst van het pakket te regelen. Indien u de goederen opnieuw wenst, kan u deze via de normale weg in onze webshop bestellen.
Ik heb een kortingscode of cadeaubon ontvangen?
You are lucky!
Je kan de kortingscode of cadeaubon ingeven tijdens het afrekenen. Deze code kan je invullen boven de factuurgegevens.
Wanneer je op “ WAARDEBON/CADEAUBON TOEPASSEN” klikt, wordt de korting in mindering gebracht.
Een cadeaubon moet in 1x opgebruikt worden.
Bij vragen kan u steeds contact opnemen met mij via info@obliss.be, via het contactformulier of via een berichtje op Facebook messenger of Instagram.
Mijn favoriete artikel is uitverkocht, komt dit terug op stock?
Zo jammer, je was net te laat. Wij werken elke dag aan ons gamma en proberen onze stock zo goed mogelijk bij te vullen. Sommige producten komen zeker terug in stock. Bij andere collecties zijn het soms limited editions en is op=op. Dit vermelden we dan ook zo duidelijk mogelijk.
Wanneer een artikel terug op stock komt, laten we jullie dit steeds weten via onze nieuwsbrief en sociale media kanalen. Je kan ook je mailadres achterlaten in de invulbox bij het betreffende item en dan word je verwittigd wanneer dit terug op voorraad is. Dit zonder verplichtingen nadien.
Mijn pakket kwam beschadigd toe. Wat moet ik doen?
Ouh dat is spijtig dat je nog niet meteen van jouw leuke items kan genieten. Maar we zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing! Stuur een mailtje met jouw naam & bestelnummer naar info@obliss.be en vermeld wat het probleem exact is. Voeg ook zeker foto's toe van de beschadiging of van hoe het pakket is toegekomen. Zonder foto's kunnen wij jou namelijk niet snel verder helpen.
Niet gevonden wat je zocht?
Stuur ons een email met je vraag en we komen zo snel mogelijk bij je teurg. Zorg er zeker voor dat je je ordernummer vermeldt (als je er één hebt).
Stuur een mail naar info@obliss.be